12.3.08

Uppdatering på uppsatsfronten

Jag känner mig lite frånvarande just nu. Mitt fokus ligger på att få klart uppsatsen till nästa tisdag klockan 12.00 så allt annat får stå åt sidan för det. Det är svårt att säga om det går bra eller inte. Jag jobbar visserligen på som aldrig förr, men det känns som att det är så mycket kvar att fixa med också. Idag ska jag nog äntligen börja med min analysdel, först ska jag bara läsa igenom uppsatsen och intervjuerna en gång så att jag har allt färskt i huvudet och kan göra lite kopplingar mellan olika saker.

Gårdagskvällen var förfärlig då jag fick mastodontmigrän och låg i soffan och ville dö. Nästan i alla fall. Den där känslan av att huvudet håller på att sprängas och att man mår så illa är verkligen det värsta jag vet. Efter att ha proppat mig själv full med Eeze och Ipren så gick migränen så småningom över och jag kunde gå och sova.

6 kommentarer:

sofia sa...

Åh vad jobbigt! Man känner sig så hjälplös.

Moa sa...

Ja, sannerligen! Men det är bra nu och förhoppningsvis får jag inga fler anfall innan uppsatsen är klar - och efter det tänker jag försöka vila upp mig ordentligt så... :)

Anonym sa...

Då kommer Mamma!

Moa sa...

Fast du kommer väl inte nu på tisdag, det är väl efter påsk eller hur?

sofia sa...

Hahaha! Har du koll eller? ;P

Moa sa...

Haha, jo jag tror faktiskt att jag har det! :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails