11.2.07

Mango Tea

Det här var en underbar bild som jag hittade på en blogg idag. Jag har börjat läsa bloggar på ett sätt som jag nog bäst kan karaktärisera med mitt nya egenpåkomna ord "blog hopping", som bar hopping ungefär, fast man cruisar från blogg till blogg via länkar. Eftersom jag använder Firefox kan jag öppna alla länkar i nya fönster och sen stänga ner alla som verkar tråkiga och ägna mig åt att bläddra mellan flikarna på de bloggar som har fina bilder. Jag måste erkänna att jag inte så ofta orkar läsa all text, många av mina egna blogglänkar är där bara för att de innehåller fina design-/pyssel-/konst- och modebilder. Typiskt nog kommer jag inte alls ihåg var jag hittade bilden så den här gången blir det ingen rättrådig källhänvisning.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails