21.12.08

Julkortspyssel

Igår pysslade jag med julkort hela eftermiddagen här hemma. Innan mitt pyssel var vi på stan och köpte bland annat en skärmaskin och så bläck till mina nya stämplar från Etsy som kom i torsdags. Det är bra dagar för papperskärlek numer alltså.

Ett julkort som jag pysslade ihop förra lördagen när vi gjorde julpyssel med min hemgrupp.

Ytterligare ett julkort från förra veckan, visst är det glamouröst!

Paketet med mina underbara stämplar hade Audrey-frimärken, om inte det var ett gott tecken så vet då inte jag.

Så här ser dalahäst-stämpeln ut. Visst är den fin!

Eftersom vi bara hade pysslat ihop 10 julkort förra veckan fick jag göra ca 20 till igår. Men det gick snabbt och lätt med en praktisk stämpel. Jag gillade det stilrena i att faktiskt bara ha en röd eller svart häst som motiv, även om hästen fick prata lite också.

7 kommentarer:

emve sa...

Fina kort!

Vad bra att du tipsade om skärmaskin, en sån behöver jag. Har inte letat efter nån ännu men den där var det ju bra pris på!

Anonym sa...

fina kort!
Hoppas att ni har fått ett från oss.
kram Johanna

Moa sa...

Em: Tack! Ja, jag har önskat mig en skärmaskin hur länge som helst, det är en så himla bra sak att ha när man ska pyssla. Jag är så less på ojämnt klippta kanter...

Johanna: Jajemän! Det var det roligaste hitills :) Ni borde få ett kort av oss idag också :)

Santessons sa...

Tack för kortet - Manne och Odin!!!

Moa sa...

Varsågoda :)

Anonym sa...

Så fine julekort :) Skjæremaskin er fint å ha. Jeg fikk en i julgave (julklapp). Ha en fin romjul!

Moa sa...

Tack så mycket! Ja, skärmaskinen är verkligen praktisk. Haha, heter annandag jul romjul på norska? Så kul :) Ha en fin romjul själv! :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails