10.9.10

Några bilder från Tavelsjön

Förra veckan var vi på en liten resa med högstadiet till Svedjan, en lägergård vid Tavelsjön. Miljön där var så otroligt vacker, jag skulle verkligen kunna se mig själv i ett hus vid vattnet med egen brygga som man kan sitta och filosofera på... Här är några bilder som jag fotade med skolans lilla kompaktkamera.

Mitt vykort till Shanon den här veckan.

Lite väl lång exponeringstid, men jag tyckte ändå att det var en härlig bild. Det fanns kanoter på lägergården och eleverna paddlade så mycket de bara fick.

Bara vackert.

...

Last week we took a little trip with my school to a place about 30 minutes outside of Umeå. It was located by a beautiful lake and I can really see myself living in a house by the lake, with a little pier where I could sit and listen to the water lapping and just relax... Here are some photos that I took with the school compact camera.

The top photo is my postcard to Shanon this week. The second photo shows some of my pupils that were hanging out at the beach and going canoeing. It was a bit dark for the camera, but I kind of liked this one anyway. I liked the last photo due to the stillness...

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails