16.5.11

A Southern Romance

Ruche är en amerikansk webshop som säljer mycket fina kläder, de säljer även accessoarer och även lite kontorsmaterial men det har jag inte hunnit titta på ännu. Deras senaste klädkollektion heter Unending Love - A Southern Romance och bilderna från katalogen är helt makalösa...












...

Ruche is a webshop that sells beautiful clothes and also some accessories and office material. Their latest collection is called Unending Love - A Southern Romance and the photos in the catalog are so amazing...

Photos from Ruche, via Miss Moss.

3 kommentarer:

designofluna sa...

Jag älskar södern. Jag vill ha träd med sånt där skägg som hänger. Tror du det funkar i Luleå?
Kram Malin

Moa sa...

Ja, jag med! Hehe, jag tror att det kan bli svårt :) Kram

shanon sa...

I thought it was amazing too! I could have looked through it for hours. Ooooohhh... to shoot like that. OR/AND to look like those models! haha =)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails