16.10.11

Ny bloggadress!

När jag får en idé så vilar jag sällan på lagrarna, inte heller denna gång. Efter mitt förra inlägg så började jag genast att undersöka andra blogglösningar och efter lite snabbt googlande så bestämde jag mig för att prova WordPress. Jag har tidigare trott att man bara kan använda det om man har en egen domän, men så verkar inte vara fallet (numer).

Jag har importerat min gamla blogg dit, så alla inlägg ska finnas kvar. Det mesta ser dock lite rörigt ut just nu, jag har inte riktigt räknat ut hur jag ska göra med alla inställningar än, så jag hoppas att ni har lite tålamod medan jag blir vän med nya bloggen. Kom ihåg att uppdatera era bokmärken, RSS-feeder, bloglovininställningar etc. :) Vi ses på nya bloggen!

Ny bloggadress: http://moamaria.wordpress.com.

When I get a new idea I don't sit around and think about it too long. I got so inspired by what I wrote in my last blogpost about trying to find a new blog solution that treats my photos in a better way that I immediately started working on it. After some googling I decided to try out WordPress. I originally thought that you could only use that if you had a domain of your own but that doesn’t seem to be the case (not now anyway).

I’ve imported this blog to the new one so all the old posts should still be here. Everthing is looking kind of messy though, so I’m asking for a little patience while I get acquainted with all the settings. Remember to upload your bookmarks, RSS-feeds, bloglovin setting etc. I'll see you on the new blog!

New blog adress: http://moamaria.wordpress.com.

5 kommentarer:

Anita BJ sa...

Det går inte adda din nya bloggadress på bloglovin, bara så du vet. Men det kan ju vara nåt tillfälligt bara :)

Moa sa...

Jag provade precis, och då fungerade det. Det står att de inte läser in några blogginlägg eftersom den uppdateras så sällan (eftersom den är ny), men det gick att välja "Följ" för mig ändå... hoppas att det går till sig :)

Postbox sa...

Apples help relieve constipation. We all know that the more fiber you consume, the happier your colon, because fiber helps eliminate all the waste that comes out of your intestines.

Clipping Path sa...


This is lovely. keep it up

Clipping solutions sa...


I cannot thank you enough for the article. Much thanks again. Much obliged. Background Removal Service
Car Image Editing service
clipping path service


Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails