15.5.10

En rosa och fin almanacka

Förra veckan kom min efterlängtade almanacka från personligalmanacka.se. Jag kan verkligen rekommendera ett besök där, varning bara för att man genast vill klicka hem en egen!

Det man gör är att skapa en almanacka där man själv får välja omslag (enfärgat eller med mönster, text, hur man vill skriva årtalen), vilken typ av almanackssystem man önskar, i vilken färg man vill samt en massa andra saker. Mycket praktiskt och trevligt. Man får även välja exakt vilken månad man vill att den ska börja. Min börjar i juli då min läraralmanacka går ut, jag längtar tills jag får börja använda den nya på riktigt!

...

I ordered a pretty dayplanner from a Swedish company that lets you design it yourself and choose from many handy options. I'm really pleased with it and I can't wait until July when I get to use it for real.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails