29.8.10

Vykort från Sverige: vecka 34

Den här veckans vykort till Shanon är ett foto av en liten ströare som jag köpte på den supersöta butiken Syster Lycklig, i Stockholm. Jag har spanat in butiken via deras webbsida men att se den i verkligheten var något helt annat. Det var verkligen en fest för ögat med massor av söta och färgglada saker. Det är inte bestämt vad strö-burken kommer att innehålla, det viktiga var att jag var tvungen att inhandla den!

...

This weeks postcard for Shanon is a photo of a really cute little sprinkler-thing that I bought at the lovely store Syster Lycklig (the direct translation of that is "sister happy", which sounds a bit strange in English) in Stockholm. I've seen the website before but being in that store was something different altogether. It was a real feast for the eyes with an abundance of cute and colourful things. It hasn't been decided what the sprinkler-thing will contain, the important thing was that I just had to have it!

6 kommentarer:

Jos sa...

Väldig fin strö-burken!!

Moa sa...

Tack! Jag blev väldigt förtjust i den :)

Karin A sa...

Vilken fin ströare och fin bild. Gillar hur locket matchar duken. Snyggt!

Hoppas allt är bra med dig och att du hinner njuta lite av sensommaren!

Kram Karin

Moa sa...

Tack! Hehe, jo jag kände på en gång att jag måste utnyttja att jag äger en matchande duk när jag fotade den :)

Hoppas allt är bra med dig med! Kram

Georgianna sa...

I adore this!!! I would have had to have it, too! And you photographed it perfectly on the checkered tablecloth. Darling!!!

Moa sa...

Oh, thank you so much Georgianna! :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails