31.1.10

Kärlek i fönstret

I julklapp av min syster och svåger fick vi en supersöt halmgris samt detta fina hjärta. Det snurrar sakta runt i fönstret och förmedlar sitt budskap varje gång jag tittar ut för att se vad det är för väder eller om traktorn har plogat på vår parkeringsplats än.

...

We got this pretty heart decoration as a christmas gift from my sister and brother in law. It hangs in our window and slowly spins around, as it proclaims its message: Love. I like that I see it every time I look out to check the weather or to see if they've shoveled our parking space yet.

4 kommentarer:

Linda sa...

Ja, jag tittade på den flera gånger igår å tänkte säga hur fin jag tyckte den va. Men jag va lite för trött så det försvann ur skallen varje gång :)

Moa sa...

Haha, ja så kan det vara ibland när man är trött :)

Karin A sa...

Så fint! :) Mysig bild också med vinterljuset utanför!

Moa sa...

Tack! Ja, vinterljus kan vara så fint ibland :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails