4.1.10

Vykort från Sverige: vecka 1

När jag började hänga på fotosidan Flickr för 2,5 år sedan så lärde jag känna Shanon, som är en utomordentligt gullig person. För någon vecka sen frågade hon om jag ville ha ett litet fotoprojekt med henne för det kommande året och det ville jag gärna. Projektet går ut på att vi skickar virtuella vykort till varandra varje vecka, alltså foton vi har tagit tillsammans med en liten hälsning. För den som vill läsa hälsningarna och se Shanons vykort till mig så kan ni klicka här.

...

When I started to spend time on Flickr about 2,5 years ago I got to know Shanon, who is a remarkably sweet person. A few weeks ago she asked me if I wanted to participate in a little photo project with her for the upcoming year, and I said yes. The project consists of us sending virtual postcars to each other every week, that is photos we've taken together with a little greeting. If you want to read the greetings and see Shanons postcard to me you can go here.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails