28.11.10

Fast i Big Bang Theory-träsket

Den här serien började jag och Martin titta på för några veckor sen (jag vet, vi är hopplöst efter) och nu är vi fast. Vanligtvis är jag ingen stor fantast av komediserier men den här är verkligen underhållande (jag gillar särskilt när Sheldon fnissar). Om det inte vore för att vi (läs Martin) hade bestämt oss för ett köpstopp (efter stora garnköp, filmköp, samt en ny dator) så skulle jag bestämt klicka hem denna också för endast 360kr. Ett tips till alla som gillar filmer och (engelska) böcker är att titta in på play.com, där priserna ofta är mycket lägre och de dessutom har gratis frakt.

...

Martin and I started watching Big Bang Theory a couple of weeks ago (I know, we're hopelessly behind) and now we're stuck. I'm usually not such a big fan of comedy shows but this one is really entertaining (I especially like when Sheldon snickers). If it weren't for the fact that we (read Martin) had decided to have a shopping hiatus (after buying lots and lots of yarn, movies and a new computer) I would buy this right away.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails