7.8.08

Att fotografera barn är inte det lättaste...

Nu har jag precis varit och fotat mina kusinbarn borta på Hägnan. Det är ju inte den lättaste saken i världen att fota barn, de gör sällan exakt som man vill. Det gick ganska bra, men minstingen Mio (som var själva huvudföremålet för fotograferingen) var inte så intresserad av att bli fotad. Det är bara att hoppas att jag lyckades få åtminstone en bild där han ser lite glad ut. Annars var det mycket missnöjda ansiktsuttryck och tårar. Hur som helst så var det en väldigt rolig upplevelse och på de äldre barnen tror jag i alla fall att jag fick en del bra bilder.

Som en fortsättning på denna proppfulla dag med jobb, fotografering och handling inför bussresan imorgon, ska jag alldeles strax åka till min moster och morbror på middag. Efter det måste jag packa också eftersom jag ska försöka hinna med en så tidig buss som möjligt. Vila får jag göra när jag sitter på bussen helt enkelt.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails