14.8.08

Ett livstecken

Just nu är jag och Martin på en liten bilsemester tillsammans. Vi har hunnit med två dagar i Stockholm hos hans bror där vi bland annat besökt Moderna muséet, Rosendals trädgårdskafé och tagit en liten shoppingtur. Jag har fotat en del förstås, men jag får ladda upp bilderna när jag kommit hem igen. En sak som dock inte finns med på bild är när jag lyckades bli inlåst i en toa på Rosendal. Det är inte första gången det händer heller, men jag lyckades hålla mig från att gripas av panik medan jag utan verkan försökte bända upp haspen. Ungefär tio minuter senare kom jag ut och vi kunde fortsätta vår utflykt.

Nu är vi i Falun hos Martins syster och hennes familj. De har tre söta små barn och bor i ett alldeles otroligt mysigt hus. Jag har lärt mig att ryggåstak är något som jag vill ha i mitt hus i framtiden, det ger en underbar rymd i rummet. Bildgoogla så får ni se själva. Hur som helst så har vi det riktigt bra här. Det är härligt med två små barn som kommer och kryper ner under täcket med en på morgonen och vill mysa och prata. Imorgon åker vi några kilometer längre bort till mamma och Björn för att sova där till på söndag. Då väntar både hundpromenader i världens mysigaste område Elsborg och Bondens marknad med färska grönsaker och sånt. Nu är det dock dags för lite babygos med Elvin, fem månader.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt med ett livstecken. Så mysigt ni verkar ha det. :) Om jag någon gång låser in mig på en offentlig toalett, så slår jag dig en signal. :) Ha en fortsatt mysig semester.

Kramar Annapanna

Moa sa...

Ja, vi har haft det så mysigt! Hehe, ja ring mig - jag är expert på såna här saker :) Kram

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails