20.8.08

Livstecken, del 2

Jag kände att det var dags för ett litet livstecken igen, så här en knapp vecka efter förra inlägget. Helgen spenderade vi hos mamma, Björn och hundarna och hade det hur bra som helst. Bondens marknad var väl inte så rafflande som jag föreställt mig (jag var inte så sugen på björnkorv eller strutskött) men vi hittade i alla fall en jättegod citronhonung som vi inhandlade. Annars blev det mycket mys, hundlek och god mat.

Det mest spännande som har hänt sen dess är väl att jag har fått jobb som lärare på högstadiet. Det känns otroligt skönt att veta vad jag ska göra framöver, för lite längre tid än någon vecka eller månad dessutom. Jag är förstås helt slut så här i början, som det brukar vara men jag tror det kommer att bli riktigt bra när jag får komma in i arbetet lite mer. Nu är det dags för lite filmmys och fika med Martin.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, väldig kul att du har fått JOBB! Det var roligt att träffade dig! Kram Jos (storsyster till Martin)

Moa sa...

Åh, tack så mycket Johanna! Det var superkul att få träffa er med, blir kul att ses snart igen :) Kram!

Anonym sa...

Åh, GRATTIS till jobbet Moa!
Kram

Moa sa...

Tack så jättemycket Sofia! Kram

Anonym sa...

Men grattis Moa! Har inte varit inne på bloggen på ett tag, har sannerligen varit fullt upp! Vilken skola och i vilket ämne? Är det fast jobb! Tänkt vad saker förändrar sig... Vilka fina bilder du tar, de är som tagna ur glossiga magasin. Du är verkligen superproffsig. Bilden på barnen är fenomenal! Kram Linnéa

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails