7.6.09

Första juni vid havet

I måndags hade vi avslutning med hemgruppen och då åkte vi ut till Kont som ligger vid havet. Det är så otroligt vackert där med klipphällar och vatten överallt. Vi var där förra året också och eftersom jag inte orkat redigera årets bilder (plus att förra årets var bättre) så visar jag dem igen.

Den översta bilden är en av de nya (lite snabbt redigerad med Picnik). Förutom korv grillade vi massor av godsaker, däribland marschmallows, Polly och Ahlgrens bilar. När jag hinner ska jag redigera lite fler bilder, däribland några rafflande motiv som är färgkoordinerade utifrån muggarnas olika färger.



2 kommentarer:

Lina sa...

Så fina bilder! Har du hört något om den här skolan, http://www.strombackfolkhogskola.se, hittat drömutbildningen! Kul om någon kunde tipsa och guida mig lite :)

Moa sa...

Tack!

Du, jag kan inte säga att jag vet något om Strömbäck tyvärr. Men hoppas att det blir trevligt att gå där! :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails