16.6.09

Härliga rosa blommor

På skolavslutningen fick jag en fin rosa pelargon av föräldrarna till en av mina nior. Det var en glad överraskning och den pryder nu vårt pyttefönster i vardagsrummet.

De senaste veckorna har det varit så mycket att jag knappt hunnit fota eller blogga. Det är alltid trist när man inte hinner och orkar fixa med det som är lite extra kul, men snart har jag ju semester - något som verkligen är efterlängtat!

Efter dagar av regn var det äntligen solsken ikväll när vi kom hem efter några besök och genast kände jag den där bekanta fotolängtan. Så varsågod: lite rosa läckerheter.

2 kommentarer:

shanon sa...

Such gorgeous photos Moa!

You are definitely a pink geranium kind of girl. =) Actually, it's weird, because even though in America they are widely known as geraniums (and most people wouldn't even know this fact) they are not even really geraniums but have a different name, which no one knows them by. And the real flower that is a geranium is called cranesbill or a hardy geranium. Such weirdness. Hehe And more than you'd ever want to know, for sure!

But I do so love these photos. You should put them on Flickr. I always seem to tell you that! =)

Moa sa...

Thanks a lot, Shanon! I think you're definitely right that I'm a pink geranium kind of girl :)

Wow, I did not know that, but it's a funny fact so of course you were right to tell me :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails