30.6.09

Pioner och syrener

Bloggen har legat lite i träda den senaste veckan. Det beror förstås på det utomordentligt underbara vädret. Vi har haft mellan 22-28 grader varmt i skuggan och dagarna har förstås mest spenderats ute i solen medan kvällarna har gått åt till att försöka hålla sig sval och att återhämta sig efter lätt solsting.

Igår redigerade jag dock några bilder och detta är en av dem. Den rosa pionen hörde till buketten jag fick på vår 1-årsdag. Tyvärr blommade den buketten ut mycket snabbt, men jag har passat på att köpa en ny med bara knoppar. Nu är det bara att hoppas att knopparna verkligen slår ut för jag har haft dem i tre dagar utan att det har hänt något. Pioner som är mina favoritblommor också, det vore otur om jag visade mig ha dålig hand med dem! Rapport följer...

3 kommentarer:

Designe sa...

Vilken superfin och somrig bild! Läckert! Grattis till 1-årsdagen!:) Låter jättefint med dörr som sänggavel..det skulle jag med vilja ha! Ha det så skönt i värmen! Kram

Anonym sa...

Vilken vacker bild. Ljuvliga sommarfärger :) Kram kram.

Moa sa...

Designe: Tack så mycket :) Ja, jag gillar vår sänggavelsdörr riktigt mycket! Ha det skönt själv :) Kram

Ljuvligt hemma: Tackar så mycket! Hoppas du har det bra! Kram

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails