14.2.10

Glad alla hjärtans dag!



Glad alla hjärtans dag på er, mina vänner! Jag gjorde ett litet kort till Martin där jag hade tänkt skriva texten med min skrivmaskin, men den gick tyvärr sönder på något vis under processen. Jag ringde till en kontorsfirma för att höra vad en service skulle kosta, men eftersom det skulle bli runt 1000 kr/timme kändes det inte så värt - skrivmaskinen kostade ju bara runt 50 kr. Om det inte går att laga så får jag hålla utkik efter en ny helt enkelt, men Martin ska försöka sig på att fixa den vid tillfälle.

...

Happy Valentine's Day! I made a little card for Martin where I had planned to write the text above with my typewriter, but unfortunately it broke halfway through the sentence. I called a firm that sells office supplies and repairs such stuff, but they wanted around $150/hour and since the typewriter only costed $7 that seemed a bit expensive. Hopefully Martin will be able to fix it, or I'll just have to find another one.

2 kommentarer:

Santessons sa...

Björnen äör spec på gamla plåtbitar och småskruvar...

Moa sa...

Ja men just ja, han kanske kan titta på den när ni är här över påsk. Om inte Martin lyckats laga den först förstås :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails