27.2.10

Några detaljer

Några foton från byråhörnan i vårt vardagsrum.

Jag är verkligen förtjust i den vita byrån, jag fyndade den på Blocket för några år sedan och jag är verkligen glad att jag slog till.

De små skavankerna gör ingenting, de skapar bara en känsla av att den har varit med ett tag.

Lampfoten som jag fick efter farmor är en annan favorit. Den är i teak och mässing (tror jag) och väldigt tjusig. Lampskärmen är ny men den passar fint ihop med lampfoten.

...

Here are some photos from a corner of our living room. The white chest of drawers is a fave of mine. I bought it a couple of years ago through a big Swedish buy/sell site. I don't mind that it's a bit scuffed here and there, that only shows that it's been around for a while.

The lampfoot is from my grandmother. It's in teak and brass (at least I think so) and I think it's very pretty. The lampshade is new but I think it goes well with the lampfoot.

6 kommentarer:

shanon sa...

You're making me want to go antique shopping. =)

Moa sa...

Oh, thanks :) I'm longing to do that too, but we don't have room for any more furniture right now :)

Karin A sa...

Vilken charmig byrå och på den första bilden ser man ju hur liten och söt parfymflaskan är. :) Härligt med gamla ting!


Ha en fin söndag!

Betty sa...

I love white furniture like no other. I have some waiting for us to unpack and assemble.
Maybe today is the day! :)

Betty sa...

Oh, I just forgot to say that I am new here, and that I like your lovely blog! I'll keep coming.

Moa sa...

Karin: Tack, jag är väldigt förtjust i den :) Hehe, jo, den är verkligen minimal, bara någon centimeter :) Ha en fin dag du med!

Betty: Thanks a lot! I'm glad that you like my blog :) I love white furniture too, I'm itching to buy some old furniture and paint them white but we don't have any more room :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails