1.3.11

Inspirerande vårmode

Jag hittade den randiga bilden från Kate Spades vårkollektion på nätet och surfade in på deras hemsida. Nu när takdroppandet har börjat och solen är lyser över middagsbordet så är jag väldigt sugen på glada färger och mer vårlika kreationer. Kate Spades vårkollektion är fylld av alldeles underbara plagg som visserligen inte alls passar varken min plånbok eller mina behov, men de är fantastiska att titta på ändå. Den sak som jag verkligen skulle vilja ha är plånboken nedan, men den kostade tyvärr ca 1500 kr, vilket kändes väl så mastigt för en börs. Jag slängde ihop ett litet collage av snyggheterna, klicka för större bild.




...

I found the photo with the stripes from Kate Spade's spring collection on the web and headed over to their website. Now that spring is coming around the corner I'm feelin inspired to wear happy colours and spring like creations. Kate Spade's spring collection is so pretty and even though the clothes aren't sutiable to my budget or my needs I still love looking at it. The one thing I would really love to own is the wallet in the second photo, but $255 for a wallet just felt too extravagant. I threw together a little collage with some of the pretty clothes and accessories, click for a larger photo.

Photos from Kate Spade

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails