1.7.08

Sommar och bad

Just nu sitter jag i soffan och surfar på Malins och Daniels bärbara dator. Mammas söta lilla hund Manne ligger och sover på mina fötter och jag känner mig lagomt sval med två dörrar öppna och fullt med frisk sommarluft i huset. Det har ju nämligen blivit sommarväder nu, äntligen får man faktiskt lov att säga.

Jag har premiärbadat också, vilket jag inte riktigt trodde skulle ske så här tidigt. Eller 1 juli är väl kanske inte tidigt förstås, men med tanke på hur kallt det har varit. Doppet skedde på Zinksundet dit jag och Martin kvistade efter jag kom hem från jobbet. Det är ju inte världens trevligaste badställe, då vattnet är lite sumpigt men det är hemskt nära och det passade bra när vi bara skulle bada ett tag. Nu väntar grillat och smulpaj på uteplatsen, jag älskar sommaren.

2 kommentarer:

Anonym sa...

mycket ormar där dessutom

Moa sa...

Oj! Det visste jag inte ens om... kanske lika tur det :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails