30.6.08

En liten uppdatering

Jag har precis varit duktig och betalat mina räkningar. Jag är en notoriskt slarvig betalerska, av någon anledning lyckas jag alltid glömma bort att göra det i tid - det är tur att det alltid finns några dagars säkerhetsmarginal innan de börjar skicka påminnelser och extraavgifter.

Annars har jag det väldigt bra just nu. Martin är här sen i fredags och han ska nog stanna till fredag då vi ska åka ner till Umeå. Vi har haft en hel massa trevliga saker för oss, som att vara på Hägnan i lördags där vi åt picknick och tittade på vintagebilar som deltog i någon slags retro-rally. Så var vi på ett folktomt Storsand och myste på min snygga rosarödrutiga picknickfilt. Nu på veckan jobbar jag ju tyvärr, men vi hinner ha det bra på eftermiddagen och kvällen i alla fall. Sådär, nu är det dags att gå i säng. Det är ju så när man är en hårt arbetande brevbärare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Det låter som en mysig helg. Lycka till med jobbet i veckan, kära vän. Min Martin hälsar. :) Vi är flitiga vid varsin dator i kväll.

Kramar från Annapanna.

Moa sa...

Ja, vi har det väldigt bra måste jag säga :)

Det är skönt att ha så mycket annat för sig att man inte hinner med datorn ibland också :) KRAM!!

Rebeccas.se sa...

Usch, jag är precis likadan! Vet inte varför jag är så seg på det.

Moa sa...

Nej, det är helt oförklarligt faktiskt... så jobbigt är det ju inte, men man blir väl lite lat antar jag :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails