27.2.09

Analog kamera + blomsterfält = snyggt

Åh, vilken underbar bild!

Via We heart it

3 kommentarer:

shanon sa...

This is the best! I love this photo. =) I still need to go and comment on your "random things" about you post. It was a wonderful read! =)

GRANSTAV sa...

Jag måste berömma dig för dina bilder. Såååå fina, snygga och underbara. När man ser dem förstår man uttrycket att en bild säger mer än tusen ord :). Jag hittade hit via en blogg från Australien. Här kommer jag kika in ofta :)/ sanna

Moa sa...

Shanon: I just love this shot too, it's so gorgeous! I wish I had an analogue camera to shoot, they're so good looking:)

Granstav: Åh, men tack så mycket! Kul att du gillar mina bilder :) Just den här har dock inte jag fotat :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails