8.9.09

Några sensommarfoton och hösttankar

De senaste veckorna har det varit riktigt mycket då jobbet dragit igång och det har varit saker hit och dit. Det är trist när man känner att man inte riktigt är i balans och inte hinner eller orkar göra de där roliga sakerna som bygger upp. Men jag tog mig ut på en liten fotopromenad för någon vecka sen. Jag kände mig rätt oinspirerad, det är liksom en mellanperiod nu utan vare sig blommor eller gula höstlöv men det var åtminstone ett vackert solljus.




Det handlar nog också om att inse att sommaren är över för den här gången och att man måste förlika sig med höstens intåg. Det är alltid lite kämpigt att lämna ledighet, roliga utflykter och massor av fritid bakom sig och att det nu är jobb och ansvar som gäller. Men faktiskt tror jag att jag har kommit till punkten när jag längtar efter höstlöv, halsdukar och frostig andedräkt. Det är ändå mysigt att kura ihop sig under en filt och dricka te när man kommer hem från promenaden.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails