1.9.09

Lånekort, stämplar och annat kul

För några månader sen hittade jag en jätterolig sak som jag sen glömde bort. Igår läste jag ett blogginlägg om det och vill ha-nerven väcktes till liv igen.

Det handlar om ett Personal library kit för biblioteksfantasten. Jag antar att det är tänkt som en kul grej och lite praktiskt om man ofta lånar ut böcker till andra och tenderar att glömma bort det hela. Jag som älskar stämplar, papper och som lekte bibliotekarie när jag var liten vill bara ha det för att kunna stämpla och bläddra lite i lånekorten efter behag.
På samma tema kan man även köpa bibliotekskort och tillhörande fickor. Fungerar ju till det mesta faktiskt. För ett tag sen såg jag en bröllopsinbjudan som var gjord i samma stil som ett bibliotekskort och det var hur fint som helst. Roliga pappersgrejer kan man aldrig få nog av!
Dessa godbitar finns att köpa på Amazon.com eller Paper source.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails