22.11.09

Back in the game

Nu har jag äntligen installerat om Photoshop på datorn och det känns härligt. För att fira redigerade jag en bild som jag fotade under en promenad någon gång i oktober då det var vackert höstväder och löven var gulorange. När vi kommer hem från storhandlingen ska jag redigera lite bilder som jag tagit på alla nya möbler och dylikt i lägenheten. Det känns bra att vara tillbaka i fotosvängen.

...

Now I've finally re-installed Photoshop on the computer and it feels great. To celebrate I edited a photo that I took during a sunny walk some time in October. After we've been to the grocery store I'll edit some photos of the new stuff we've bought to the apartment. It feels so good to be back in the "photo business".

2 kommentarer:

shanon sa...

Yay for you! I'm so glad that you are back in the photo business. You know I need a weekly dose of your photos over here. ; )

Moa sa...

Oh, thanks for the sweet words! It feels good to have photshop so that I can get my dose of photo editing :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails