19.9.08

Höstmys

Nu har det sannerligen blivit höst här. Löven har mestadels blivit gula och det känns sådär lagom kyligt när man går ut. Framför allt är det skönt att komma in och extra trevligt med ett täcke över sig i soffan och nya tesorter i skafferiet.

Igår hade jag min andra lektion av Elevens val med fotoinriktning och då begav vi oss ut och fotade hösten. Jag hade ingen egen kamera, utan gick runt och hjälpte eleverna. Men visst kliade det i fingrarna efter att komma ut och fota höstbilder själv. Gula löv och klart solsken har ju en sån effekt. Fast det får bli någon dag när jag inte ska göra terminsplaneringar, ärenden och jobba på fritids. Det är ju så nu när man är arbeterska.

PS. Ikväll är det dock dags för lite ordentligt mysande då jag och Martin firar tre månader tillsammans idag. Hipp hurra för oss!

10 kommentarer:

Santessons sa...

Grattis smävänner!!!!!

Mannisen och Matte

Anonym sa...

Tre månader. Oj, vad fort tiden går :)

/Annika

Moa sa...

Mamma: Tack så mycket! Pussa Mannisen från mig :)

Annika: Jajemän, det är helt galet. Fast det känns som mycket längre än tre månader... :)

Captain S sa...

GRAAAATTTIS!!

Moa sa...

Tack så mycket, gullet! :)

Arne sa...

Grattis!! Hoppas firandet blev trevligt.

/Pa

Anonym sa...

ha en trevlig dag

Moa sa...

Pappa: Tack, det var riktigt mysigt :)

Bitte: Åh, tack så mycket! :)

Anna Riklund sa...

Ojoj, jag är lite sent ute med detta men - grattis! Vad fint! Du och jag måste verkligen höras nån dag så jag får höra allt. Kram /Anna

Moa sa...

Tackar tackar! Ja, men precis :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails