16.6.06

Kaffe och kakor

Nu är jag kaffesugen igen... Jag har försökt vänja mig av vid kaffe på eftermiddagen, men det är så sjukt gott. Livsfarligt dessutom eftersom jag har hembakta bullar i frysen (inte bakade av mig dock!), vilket ju passar helt perfekt till kaffe.

Idag fick jag dessutom cravings efter schackrutor. Jag och min syster var helt besatta av schackrutor förra våren, vi bakade såna typ en gång i veckan eller något. Estetiskt perfektion och smältande mördeg i perfekt harmoni...

På tal om kaffe så fick jag den här bilden av min kära vän Anna, tycker den på ett fint sätt illustrerar hur det ibland känns... (Notera också den roliga brodyrtavlan)

1 kommentar:

Anna Riklund sa...

Haha, jag älskar ju den där ja. Jag har redan berättat för alla jag känner att det bara är att förbereda sig, för sån kommer jag att bli. Och småkakor har även jag en fabless för, vilket innebär att du och jag måste bo nära varann när vi blir tanter så vi kan bjuda över varandra på kafferep!

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails