17.6.08

En underbar tisdagskväll

Ikväll var vi iväg några vänner och grillade. Det är så himla trevligt att få komma bort lite från stadslivet och bara vara vid havet. För jag gillar havsutflykter allra mest, faktiskt. För två veckor sen åkte vi till ett ställe som heter Kont som var alldeles fantastiskt fint. Ikväll var vi i trakten kring Rovåger och det var helt underbart det med. Vi satt alldeles vid strandkanten och hörde vattnet klucka mot stenarna medan vi grillade korv och hade det så otroligt bra.

Jag önskar att jag hade haft med kameran, men jag lämnade den faktiskt hemma med flit. Om jag har den så kan jag inte riktigt slappna av och bara ta några få bilder, utan då måste jag liksom utröna alla fotomöjligheter som finns och ibland kan det vara skönt att koppla av från det där. Det fanns en magiskt vacker skog precis bakom grillplatsen, där det växte skogsstjärnor och så fanns det en liten myr. Det var ett underbart fotoobjekt, men jag får väl åka tillbaka till samma ställe med kamera någon gång senare helt enkelt.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails