7.6.08

Sommarpromenad på nationaldagen

Igår förmiddag vaknade jag före klockan åtta trots att jag var ledig, det blir ju så när man vant kroppen att kliva upp tidigt. Jag tog en härlig morgonpromenad med kameran och hittade massor av somriga motiv.





Nu ska jag dricka upp lite mer av mitt kaffe (jag har ingen mjölk hemma och då blir det mer en utmaning) och sen ska jag snabbt packa ihop mig för att åka iväg på en liten spontan mini-weekend. Igår hängde jag hos Elina hela eftermiddagen och medan vi drack kaffe på maten ringde hennes föräldrar för att fråga om hon skulle med till stugan. Hon kunde inte då eftersom vi skulle hänga med några andra på kvällen, men så blev det bestämt att hon skulle åka idag istället och att jag skulle följa med. Tyvärr är det bara 14 grader varmt ute idag istället för de 30 det var i förrgår, men jag tror ändå vi kommer att få det hemskt trevligt. Och kameran ska med såklart så det kommer kanske lite bildbevis när jag kommer hem imorgon också. Trevlig helg på er, vänner!

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails