25.6.08

Väderobservationer och annat

Det har varit oväder i Umeå de senaste dagarna. Inte hela tiden, men ändå ganska mycket. Fast det är lite mysigt också med regn. Jag har stått på en balkong och myst och tittat på regnet, eller myst i en soffa medan regnet har låtit utanför och det är inte helt fel det heller.

Idag har det faktiskt varit höstkänsla, mest för att det har varit så mörkt och ruggigt ute. Men det känns lite vemodigt att jag ska åka upp till Luleå imorgon också. Nu har det verkligen bytt så att jag känner mig mer hemma här än där uppe, här är alla speciella personer som jag inte vill vara utan i flera veckor. Tur att vissa kommer upp på besök redan på fredag, annars vore det jobbigt.

3 kommentarer:

sofia sa...

Åh, ett livstecken, så trevligt!

Så bra att du känner dig mest hemma där du bor, så ska det ju vara. Men Lule är rätt mysigt på sommaren. Och som sagt, du får ju besök av vissssa. Hehe.

Arne sa...

Efter förra sommaren var jag helt inställd på att det var den sista gången du var hemma hos mej hela sommaren. Ett långt tag har jag trott att detta var fel men kanske ändå inte :-).
Tror du att du har tid med någon fotoexpedition med mej?

Kramar

Moa sa...

Sofia: Hehe, jag har varit lite lat både på att blogga och på att svara på kommentarer :)

Pappa: Jag förstår faktiskt inget av din kryptiska kommentar, förutom det om fotograferingen - självklart hinner vi med något sådant! :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails