4.1.09

Några utmärkta inköp

I somras när vi var på semester i Stockholm gjorde jag några mycket snygga inköp som sen har fallit lite i glömska i den allmänna villervallan.

Här är ett fantastiskt fint block i design Lotta Kühlhorn som jag köpte i Moderna muséets presentshop. Det fanns en hel rad olika mönster som var snygga, men till sist valde jag det där. Jag kan inte säga att jag vet exakt vad jag ska ha det till, men vissa saker måste man köpa ändå.

Detta är två kort jag köpte på Bookbinders Design på Norrlandsgatan. Vi gick förbi där för att kolla upp ett fotoalbum som Malin ville ha som bröllopsalbum, men vi hittade aldrig den design hon hade sett en gång i tiden. Efter att ha engagerat en rad butiksbiträden med vaga beskrivningar efter det Malin kom ihåg av mönstret tittade jag runt åt mig själv också. Dessa motiv fanns på anteckningsblock också, men jag köpte dem som dubbelvikta kort istället. Så snart jag kommer mig för ska jag rama in dem och ställa dem på tavellisten som i ett senare skede ska upp ovanför sänggaveln.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails