21.4.09

Turkost, vitt och vårfräscht

När vi var i Falun inhandlade jag denna kökshandduk på den söta affären Kuckelikana till den blygsamma summan av 50 kr. Jag hade dock inte tänkt använda den som handduk utan som duk till min favoritbyrå. Den passar mycket bättre färgmässigt till de små tavlorna jag ställde dit för ett tag sen. Så har jag äntligen köpt den vita PS-ljushållaren som jag haft ögonen på i flera år men som jag av olika anledningar aldrig köpt. Äntligen är jag nöjd med hur det ser ut på byrån, det blev en söt och vårig konstellation.

4 kommentarer:

Designe sa...

Åh va fräscht och fin kombination av saker! Jasså, funkar inte körsbärsträd hos er? Va trist!
Ifjol var första gången jag tog hand om bären och de var godare än jag trodde! :)

Moa sa...

Tack så mycket!
Njae, det finns inte direkt några körsbärsträd här. Kanske i någon enstaka trädgård i ett skyddat söderläge... Kul att kunna plocka in egna bär också (även om jag inte är så jätteförtjust i körsbär), det är roligt att göra saker av egenplockade bär!

Lotta MayaLee Photography sa...

Vilken fin bild! Och dalahästen är ju så fin omålad!

Moa sa...

Tackar så mycket! Ja, jag är verkligen förtjust i de omålade dalahästarna... :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails