25.4.09

Vårkänslor

Lite fler av de fina nejlikorna. Jag köpte dem förra fredagen och de blommar fortfarande!

Jag har varit lite lat med bloggandet den senaste tiden, jag vet inte riktigt var tiden tar vägen. Det finns för mycket att göra och för lite tid att pytsa ut sakerna på helt enkelt. Här i Umeå börjar det i alla fall så småningom bli vår, idag har det faktiskt varit runt 16 grader varmt! Jag gick barfota på betonggolvet på balkongen idag och för första gången kändes det inte som att fötterna skulle förfrysa. Längtan efter att lägga trall där är stor, kan jag säga.

Nu ska jag strax bege mig iväg till Miriam för en mysig tjejkväll. Hennes syster är där över helgen och det ska bli riktigt kul att få träffa henne.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Hittade din
blogg via bloggportalen och såg att du bor i Umeå. Jag ska dit snart och undrar om du kan tipsa om någon tatuerare som är bra? Hemskt tacksam för svar till min mail! :)
saralinde@gmail.com

Moa sa...

Jag skickar ett mail med den skrala information jag har i frågan :)

Captain S sa...

HAHAHAHA... Moa + Tatuerare = en otippad kombination.

Moa sa...

Ja, jag vet! :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails