28.5.08

Björnar x 3



Det är inte klokt så fort dagarna går, jag hinner knappt göra något tycker jag innan det sen länge är dags att släcka. Jag snabbredigerade två bilder på björnarna som var mina favoritdjur i djurparken. Jag gillade den lite skyldiga blicken hos den övre björnen, fast den nog i själva verket bara undrade vilka idioter det var som stod där uppe och stirrade på den.

Den nedre bilden är otroligt beskuren så att de underbara små björnungarna skulle synas. Jag har ju inget bra teleobjektiv än, vilket var synd i det här läget. Men ändå, man får bortse från fotografisk kvalitet och fokusera på hur enormt söta de är. Jag gillar speciellt den lilla ungen som slickar på rutschkanan. De var aktiva hela tiden och rullade mestadels runt och brottades och jag önskar att man hade kunnat få krama dem eller något.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails