24.5.08

Underbara uteplatser

Om det är någonting jag saknar så är det en stor balkong eller en fin altan att inreda. Det är ju så himla trevligt att kunna sitta utomhus på sommaren men när man inte har något eget "uterum" så blir det så osmidigt och tråkigt. Men längtansfullt sukta över snygga bilder kan man ju alltid göra.

aftonbladet hittade jag en artikel med massor av underbara bilder. Problemet för mig är att jag älskar både retrostilen och den romantiska, så för mig skulle det nog bli ett mischmasch av allt möjligt sött. Å andra sidan gillar jag mischmasch, kanske just av anledningen att allt jag tycker är fint får komma med - jag har aldrig varit någon minimalistisk person. Hur som helst, se och NJUUT!






2 kommentarer:

Unknown sa...

Oj, så fint och inspirerande för sommaren!
Jag använder också blogspot och undrar hur man får de där små länkarna med bilder (rubriken: "Kanske gillar du")sist i sina blogginlägg?
Mvh. Caroline

Moa sa...

Hej Caroline! Programmet heter Linkwithin. Gå till deras hemsida och följ instruktionerna för hur du gör, du måste få en kod av dem som du klistrar in i blogger - jag tror du valde att lägga till ett element under varje blogginlägg (i inställningsläget) och där klistrar du in den koden och sen sköter det sig själv varje gång du bloggar.

Det var länge sen jag gjorde det där så jag minns tyvärr inte exakt, men jag tror att det gick att förstå av sidan - lycka till!

Mvh
Moa
(som använder wordpress numer och därför inte kan svara på kommentarer här som administratör)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails