5.5.08

Miss Marples värld, ett under av snygghet

Förra veckan fick jag hem min Miss Marple-box med de två första säsongerna och jag har redan sett flera av filmerna. De är så sanslöst snygga att man kan få dåndimpen bara av det. Här är några exempel på fantastiskt 50-talssnitt plus en alldeles underbar trädgårdsbild. Det här måste för övrigt vara det ideala stället att bo på, bortsett från att jag trivs väldigt bra i stan så drömmer jag om att få bo på ett sånt här ställe med massor av trädgårdar och charm.





2 kommentarer:

DyschDysch sa...

Ser verkligen helt lovely ut...vad handlar de om?
Åh den rosa klänningen helt i min smak tillsammans med hatten.
Chricko

Moa sa...

Det är deckare baserade på Agatha Christies böcker. Helt underbara brittiska deckare med en gammal söt tant i huvudrollen, väldigt mysigt och trevligt för att handla om mord :) I typ alla filmer så är det så här snyggt, man bara dånar! :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails