12.2.07

Blackberry in ice



Det här var nog det roligaste jag har sett tror jag. Marins redaktör Jane (en stressad storstadskvinna med ett tufft skal) kommer till Elmo, Alaska och möter Sam "Plough man" som stöter på henne och till sist lyckas får henne att prata med honom. Efter en het natt flyr hon från hans båt, men han visar sig vara sådär otroligt gullig (och hemskt lik Jack!) och söker upp henne för att lämna tillbaka hennes älskade Blackberry (typ en telefon/digital almanacka) som hon glömt hos honom och de pratar lite mer och han visar ännu mer av sin fina sida. Han talar om för henne att han gillar att koppla av genom att skapa isskulpturer med sin motorsåg och när hon ska åka från Elmo har han gjort en isskulptur i form av hennes Blackberry vilket jag tyckte var så himla sött och även komiskt.

PS. Jag fick just reda på att redaktören Jane i hemlighet älskar Harlequinromaner och har en hel hög liggandes på sitt nattduksbord. Så trevligt och mänskligt! (Tycker jag kanske i och för sig mest för att jag själv också har det...)

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails