6.2.07

Lika som bär?

Man brukar ju säga att man blir som dem man umgås med och det stämmer för det mesta ganska bra har jag märkt. Min kära vän Sofia och jag har fått höra en del den senaste tiden att vi är lika och i fredags tog sig likheten helt nya proportioner. Vi hängde här och jag sminkade henne och fixade håret lite och när jag var klar så kunde vi inte hålla oss för skratt.

Det kanske hade att göra med att jag sminkade henne som jag sminkar mig själv, det är ju det som känns mest naturligt för mig. Dessutom plattade jag hennes lugg och satte upp håret i en svans (som jag själv ofta har) och eftersom hon också har lockigt hår så blir det samma lockiga effekt framtill. Vi såg ut lite som... om inte tvillingar så extrasystrar i alla fall, och det är ju precis som det ska vara.

2 kommentarer:

sofia sa...

Vilka snyggingar!! ;)

Moa sa...

Haha, eller hur :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails