1.2.07

Blommor och fjärilar, ja tack!



Om någon skulle fråga mig vad jag tycker om för typ av design så skulle jag antagligen svara att jag gillar 50-talsdesign. Jag tycker om stilren design med enkla och rena linjer, det gör jag verkligen. Samtidigt så måste jag erkänna att stod det mellan ett mer minimalistiskt inrett rum och ett med inslag av rosa, snirklar, fjärilar och luxuösa sidenkuddar så kommer det sistnämnda alltid att vinna. Det är inte det att jag skäms för min smak, utan snarare att vissa saker är underbara på bild men när det gäller saker jag ska älska i verkligheten så vinner alltid mitt begär efter detaljer och atmosfärer som andas Hollywood-budoir á la 1930 eller modern romantik som på bilderna ovan. Det är bara att erkänna att jag är vansinnigt svag för lyxighet av alla slag. Så är det bara.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails