26.2.07

Sova som en prinsessa


Idag blev det en lyxigt kort skoldag. Redan klockan 10 blev jag uppringd av flyttfirman som skulle leverera min säng och jag fixade med min handledare att jag kunde jobba hemifrån resten av dagen. Efter mycket skruvande, stuffande, omflyttande av kartonger och grejer är min lägenhet nu fin igen. Istället för min vanliga säng står det en härligt bred och luxuöst mjuk säng i dess ställe.

Det följde med en naturvit sänggavel som jag snabbt klädde om med ett tyg jag haft i över ett år men hittills inte haft någon specifik användning för. Min gamla säng har jag som sagt stuffat in i mitt förråd som nu tyvärr växt en smula. Jag måste fundera på hur jag kan bli av med lite saker därifrån så att det inte helt tar över lägenheten.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails