3.2.08

Ibland är det bättre att tänka efter före

Ni vet min brighta ide om att pimpa till fjärrkontrollen så att den skulle bli ett under av effektivitet, det var inte ett så bra förslag. Jag började känna det när jag fick varningar från alla mina familjemedlemmar. Fast vid det laget hade jag förstås redan sprättat upp kontrollen, vilket minsann inte var det lättaste. Jag hade dock upptäckt att jag inte hade någon folie hemma så projektet hade avstannat.

När jag sen fick kalla fötter och bara ville sätta ihop kontrollen igen så fungerade den naturligtvis inte. Med en isande kall känsla längs ryggraden sprättade jag upp den igen och pillade lite för att allt skulle lägga sig på plats och testade igen. Först efter tredje uppsprättningen fungerade den som vanligt igen, tack och lov. Alltså har jag nu en kontroll som fungerar likadant som innan, men som är något misshandlad i plasten... Hurra för spontana idéer!

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails