23.11.08

Julklappspyssel





Igår gick jag och Martin på stan och köpte faktiskt nästan alla julklappar och dessutom några presenter till decemberfödelsedagasbarnen. Det känns otroligt skönt att ha allt bortgjort, nu slipper man känna stressen över att trängas med alla julshoppare. Visserligen fick vi trängas med alla vanliga lördagsshoppare, men vi hade sett till att vara inne på stan när affärerna öppnade så vi hade det lugnt och skönt i någon timme åtminstone. När vi kom hem fick jag ett kreativt il och ville börja slå in julklapparna på en gång. Såna smådetaljer som att vi saknade tejp och presentsnöre lät jag inte hindra mig. Istället använde jag småbitar av packtejp och de snören jag kunde hitta i sylådan. Ganska så söta presenter blev det ändå, om jag får säga det själv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempesøte pakker. Nå fikk jeg lyst til å pakke julegaver selv :)

shanon sa...

Ooh, these are just the cutest little packages! I love how you have wrapped them and the colors are so pretty! They are so nicely done that I'd be afraid to open one. hehe =)

Moa sa...

Kjersti: Åh, tack så mycket! Det är så kul att slå in julklappar tycker jag, särskilt om man har lite tid över och kan göra lite mer av en ansträngning :)

Shanon: Oh, thank you so much! I just took what I happened to have at home at the time :) I know what you mean about opening things in a nice wrapping, I'm like that too. Sometimes I try to open something carefully, but mostly the paper still tears and then I just open it like I normally would :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails