2.11.08

Rosa drömmar

Här om dagen fick jag ett mail av min gulliga vän Shanon, som jag lärt känna borta på flickr. Hon berättade att två av mina foton var med i en mosaik på bloggen Decor8 (det är en otroligt fin designblogg som ni också kan hitta länken till i min länklista till höger). Det är alltid kul när någon uppskattar det man skapat och här hamnade mina två bilder (de två sista, längst ner till höger) i ett mycket vackert sällskap.

Nu är det inte Holly Becker, som ligger bakom Decor8, som har gjort själva mosaiken utan en kvinna som heter Kathryn, som driver bloggen Secrets of a Butterfly. Mosaiken och alla länkar till originalbilderna hittar ni här.

6 kommentarer:

emve sa...

Vilken fin mosaik!

Jag har en ny blogg förresten...
http://reumatiker.blogspot.com/

Moa sa...

Tack Emma! Kul, ska kolla in den så snart jag får tid :)

shanon sa...

Yay! I was so excited when I saw them, just as if they were my own, cause I love them so much! Haha

Moa sa...

Aww, thanks! You're the sweetest :)

sara sa...

så jättefint o romantiskt!

Moa sa...

Tack, det tycker jag med :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails