26.11.08

Snö och smoothies

Den här bilden tog jag i februari det här året och den visar ganska bra hur det har sett ut de senaste dagarna i Umeå. Det har snöat lapphandskar, blåst och varit sådär både opraktiskt och mysigt som det blir vid snöoväder. Jag har mestadels fokuserat på jobbet och då vi har dragit igång med utvecklingssamtal har det blivit en del arbete på kvällar för att hinna. Jag har haft två av fyra, så det är skönt. Mest var jag nervös för hur det skulle vara att hålla i ett samtal, men det har gått riktigt bra hittills (peppar, peppar), så jag har ändå slappnat av en hel del.

Annars njuter jag av livet som nyförlovad tillsammans med Martin. Vi är så hemskt glada över alla lyckönskningar och grattis som har regnat in, ni är så gulliga alla kära vänner. Nu är det dags för en fruktsmoothie, perfekt så här en vanlig onsdagskväll.

2 kommentarer:

shanon sa...

Mmmmmm.... =)
I've always loved this shot of yours. Have a cozy weekend!

Moa sa...

Thanks a lot, Shanon! Now that I don't live in that apartment anymore, I appreaciate the view even more :)

Have a great weekend you too!

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails