25.12.06

Juldagsrapport

De lata juldagarna fortsätter, pappa har någon slags virus så han är rätt spak och jag och Malin är ju alltid för att mysa framför tv:n eller med en bok. Dagen inleddes med att jag låg kvar i sängen två timmar efter jag hade vaknat och läste i min jullovsbok, därefter har jag sett Gilmore Girls (det försenade paketet anlände ju precis samma dag som jag åkte upp till Luleå!), ätit lussekatter, färgat håret och nu är det väl dags för lite lunch tror jag.

Min iPod är redan fylld till hälften med Harry Potter-böcker och bluesig bluegrass (den enda musikstil både jag och pappa gillar). Tyvärr kommer nog allt att raderas när jag väl synkroniserar den mot mitt eget iTunes, men jag vill ha MASSOR att välja på när jag är ute på resande fot. Om ett tag ska jag nog visa lite mer duktig dotter-tendenser och skotta snö, det är ju inte alls lika tråkigt när jag har sällskap av min lilla rosa vän. Dessutom hade jag ju önskat mig en vit jul och då får man ta att det ingår lite skottning.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails