2.1.08

Det rör på sig

Nu har jag äntligen kommit till att läsa igenom de transkriberade intervjuerna och systematiskt hitta saker att skriva om i resultatdelen. Till min stora förvåning och förtjusning gick det väldigt lätt. Dels fick jag innan jul hjälp av min handledare att hitta fyra områden som min uppsats undersöker och det gör ju skrivandet lättare om det är lite organiserat. Sen kände jag att jag har stor användning för min vana att läsa och analysera texter, det var en smal sak att hitta tendenser, likheter och skillnader mellan informanterna. Nu ska jag bara skriva ner det jag har hittat för det första området. Tjohej, så bra jag är! (skrev hon ödmjukt men glatt)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Go get them Tiger

Moa sa...

Tack! :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails