28.1.08

Provvakt med hökblick

Tröttheten ligger som en tung filt över mig just nu. Detta är förstås straffet för att jag jobbat som en tok de senaste veckorna, men det är lika jobbigt för det. Speciellt som jag försöker kämpa på med min uppsats, och känner mig stressad över den. Det är ju inte så lätt att känna sig manad till akademiskt arbete när kroppen känns som att den har influensa eller liknande. Nåväl, jag försöker ta det lugnt i veckan och vila lite.

Dagens jobb var nog de mest lättförtjänta pengarna hittills, det var en gymnasietvåa som skulle skriva ett övningsprov inför nationella proven. Allt jag behövde göra var att dela ut proven och sen kunde jag sitta och läsa i 1,5 timme medan jag titt som tätt lät blicken svepa över klassen för att se att ingen fuskade.

Inga kommentarer:

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails