13.4.08

En glimt av Nordmaling

Än så länge har jag inte sett så mycket av min nya jobbstad (eller det är väl mer ett samhälle kanske), men det finns många söta trähus och dessa två är mina favoriter som jag fotade med mobilkameran på vägen till busshållplatsen häromdagen.

Näslunds konditori med en underbart söta skylten. Jag har inte fikat något här än, men jag tänker se till att göra det någon dag.

Den spektakulära villan mittemot min busshållplats. Ser den inte ut som ett landshövdingsresidens eller något liknande? Jag tror att det bor två familjer här, då de har två brevlådor, men ändå. Jag skulle inte säga nej till att äga ett hus som detta. Jag vill också ha ett hus med pelare och en liten balkong ovanför entrén.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, mitt hus. :)

Moa sa...

Så roligt! :) Du bor i ett toppfint hus :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails