20.4.08

En oförskämt vacker kamera


Morfar hade en Rolleiflex som mamma nu har (och som jag fotade när hon var här för några veckor sen). Är den inte outsägligt vacker, så säg. Jag älskar min nya systemdigitalkamera, men den kan ju inte direkt tävla med denna när det gäller det utseendemässiga...

Jag försökte föreställa mig hur morfar såg ut när han gick runt och fotade med denna och det kändes som en typiskt snygg syn. Mamma sa då att det fanns kort på just det och jag måste se till att försöka hitta något sådant.

4 kommentarer:

Dan sa...

coolt... kicking it old school! min pappa hörde av sig idag och pratade om någon gammal kamera... fast den var bara 6 år och det tyckte jag kändes gammalt... :P

Moa sa...

Haha, ja den här är ju rätt många år äldre :)

Anonym sa...

jättefin ju!!! :o)

Moa sa...

Ja, visst är den underbar! :)

Kanske du gillar:

Related Posts with Thumbnails